دانلود رمان هتل شیراز از پریسا

در این مطلب از تک رمان ، رمان هتل شیراز را اماده کردیم.برای دانلود رمان هتل شیراز از طوفان خاموش (پریسا) در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

رمان هتل شیراز

بخشی از پارت اول رمان هتل شیراز :

سیگارم رو گذاشتم گوشه‌ی لبم.
یه دستم به فرمون ماشین بود و با دست آزادم فندک زرکوبم رو روشن کردم و سیگارمو آتیش زدم.
شیشه‌های ماشین رو بالا دادم و صدای سیستم رو تا آخر بردم. سرعتم هرلحظه بیشتر می‌شد.
پک محکمی به سیگارم زدم و به سرعت از بین ماشین‌هایی که جلوم بودن لایی کشیدم.
گور بابای تمام راننده‌هایی که با داد و فریاد فحش میدادن!
صدای موزیک به قدری توی فضای بسته‌ی ماشین پیچیده بود که فقط باز و بسته شدن دهنشون رو می‌دیدم و بی اهمیت به فحش‌هایی که احتمالا پشت حرکت دهنشون که برای من مسکوت بود، زده میشد با سرعت بیشتری از بینشون گذشتم.
احساس خفگی میکردم. با یه حرکت سریع شالم رو از سرم برداشتم و پرت کردم روی صندلی جلو.
موهام بلند نبود تا با برداشتن شالم بریزه روی شونه‌هام، کوتاه‌ترین حد ممکن!
در همون حالت گوشیم رو چک کردم، ساعت از چهار صبح گذشته بود و من‌ هیچ مسیج یا میس کالی نداشتم.
چرا گوشیم زنگ نمیخوره؟
چرا پاپا تهدیدم نمیکنه که باید هرچه زودتر برگردم خونه؟
پوزخندی زدم و پک بعدی رو محکم‌تر زدم...دودش توی ماشین پیچید و فضای مه‌آلودی جلوی دیدم رو تار کرد.

برای دانلود رمان روی لینک زیر کلیک کنید بعد از مراجعه به سایت دانلود کنید

دانلود رمان هتل شیراز